Tervetuloa Kuopion 4H-yhdistyksen jäseneksi!

4H:n jäseneksi liittyminen kannattaa! Jäsenenä pääset mukaan 4H:n monipuoliseen toimintaan sekä pääset hyödyntämään useita jäsenetuja.

Kuvassa on jäsenkortti, ja vihreällä teksti liity jäseneksi.

Jäsenmaksu on yksittäiseltä jäseneltä 40 € ja perhejäsenmaksu 85 € vuodessa. Hinnat sisältäävät vakuutuksen.

Jäsenmaksusi ja -kautesi on voimassa 12kk kerrallaan, alkaen liittymiskuukauden alusta. Jäsenmaksukauden päättyessä saat uuden jäsenmaksulaskun automaattisesti.

Yritys liity kannatusjäseneksi täältä!

4H-jäsenenä olet oikeutettu valtakunnallisiin ja paikallisiin jäsenetuihin!

Pääset hyödyntämään jäsenetuja oma.4h.fi jäsenkortilla, löydät sähköisestä jäsenkortista jäsenetulistan. Näyttämällä yrityksessä jäsenkorttia saat edut käyttöösi.

Paikalliset jäsenedut:

• Kuopion Ylioppilasteatteri: esityskohtaiset alennukset
  • Pieni Eläinkauppa: - 10% alennus tuotteista
  • Kuopion Ravirata: Alennus aikuisten pääsylipusta, alle 16-vuotiaat ilmaiseksi
  • Kuopion Eläinpuisto: Yhdistelmäpassi kesäksi jäsenetuhintaan 25€
  • Pyykkisatama: Vesipestävistä tuotteista -10%
  • Metkapakopelit: -15% pakohuonepelistä (ei voi yhdistää muihin tarjouksiin/alennuksiin)
  • Pelihuone Game Over: 2€ alennus aikuisten pääsylipuista (ei voi yhdistää muihin tarjouksiin/alennuksiin)
  • Kuopion 4H-yhdistyksen omat edut:
    • Ilmainen osallistuminen lasten monitoimikerhoihin
    • Jäsenhintaan teemapäiviin ja leireille
    • Lastensynttärit 180€/1-12 lasta (normaalisti 210€), lue lisää: täältä
    • 4H-yrityksen perustaminen on ilmaista
    • Jäsenhintaan kursseille
    • Lainattavat tavarat, kuten pottiputket: löydät ne täältä

Tarkastele valtakunnallisia etuja oma.4h.fi sivuilla. Etuja ovat mm. alennus Nokkakiven Huvipuistoon ja Häkärinteille sekä Vuokatin lomamökkeihin.

Kysy lisää

Soittamalla ma-pe klo 8-15 p. 044 9752472